ya roke'n coke dediğiniz nedir ki, merak ediyorum! züüüppe insanların rock marjinalliğini taknıp gösterişe gittiği bi yer! festival bile diyemiyorum ben böyle bişeye! yüksek sadakat gelmiş, ceza gelmiş, müslüm gelmiş, ne farkeder_? hiç şaşırmam.. bu rock, metal...vs içerikli bir organisazyon değildir, bunu böyle algılayanlar, daha kırk fırın ekmek yemesi gerekn kişilerdir! küçük özentilerle ulu değerler yitip gidiyor, birşeyler yapılması gerek!
(bnm de lafım yüksek sadakata değildri')