Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce yüksek sadakatın rock'n coke katılması doğru mu?

  • ilahi_morlUk • 24 Temmuz 2006 22:28 • #506318
    ya roke'n coke dediğiniz nedir ki, merak ediyorum! züüüppe insanların rock marjinalliğini taknıp gösterişe gittiği bi yer! festival bile diyemiyorum ben böyle bişeye! yüksek sadakat gelmiş, ceza gelmiş, müslüm gelmiş, ne farkeder_? hiç şaşırmam.. bu rock, metal...vs içerikli bir organisazyon değildir, bunu böyle algılayanlar, daha kırk fırın ekmek yemesi gerekn kişilerdir! küçük özentilerle ulu değerler yitip gidiyor, birşeyler yapılması gerek!
    (bnm de lafım yüksek sadakata değildri')
Bu konunun tüm mesajları