[21 kez okundu]merve_sebo
6 Temmuz 2006 Perşembe / 21:11
yüksek sadakat a değilse lafın ne die buraya yazarsın..ayrıca şebonun rockçı bozması olduğu tamamiyle ayrı bi komedi...
arkadaşım; arkadaşımızın yazdığı yazıyı tekrar okursan iyi olur yanlış anlamışsın sanırım..