Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce yüksek sadakatın rock'n coke katılması doğru mu?

  • the_TW_named • 11 Temmuz 2006 19:46 • #504226
    [21 kez okundu]merve_sebo
    6 Temmuz 2006 Perşembe / 21:11
    yüksek sadakat a değilse lafın ne die buraya yazarsın..ayrıca şebonun rockçı bozması olduğu tamamiyle ayrı bi komedi...


    arkadaşım; arkadaşımızın yazdığı yazıyı tekrar okursan iyi olur yanlış anlamışsın sanırım..
Bu konunun tüm mesajları