Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce yüksek sadakatın rock'n coke katılması doğru mu?

  • Necrophilliac • 25 Temmuz 2006 09:49 • #506511
    Bence organizetörler iyi para getireceğini düşündüğü için Ceza'yı çıkardı.Çünkü rock 'n coke'ta "Rock" kelimesini görüyorum.Orada Rock olması gerekir.Ya sonuçta bahsettiğimiz festival Coca Cola Company'e dayanıyor.. Ne para getirirse o çıkar, üzmeyin tatlı canınızı, sevdiğiniz grubun ismini yazın 3454'e gönderin popülerleşsin.Sonrada gidip dinleyin cola'dan başka bi şey olmayan festivalde..
Bu konunun tüm mesajları