Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce yüksek sadakatın rock'n coke katılması doğru mu?

  • Drive-MAN • 25 Temmuz 2006 00:02 • #506339
    bence yuksek sadakatın muzık yapması dogru degıl tabı yaptıklarına muzık denırse tabı lerzan mutluya duydugum saygıyı onlardan ve sevenlerınden de esırgemem
Bu konunun tüm mesajları