televizyonda rock'n coke un tanıtımını yapan bir programdan şunları hatırlıyorum: bir tarafta yiyişen insanlar, diğer tarafta rakırım diye gezinen tipler, bir yerde de 50 cent le eğlenen gençlerimiz...
şu durumu rock kılıfına sokmak ne kadar doğrudur bilmiyorum, tek duam belki üstlerinden bir tır geçer... biz de rakınkok zibidilerinden kurtuluruz...