Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce yüksek sadakatın rock'n coke katılması doğru mu?

  • hiyerrapol • 30 Temmuz 2006 03:09 • #507444
    televizyonda rock'n coke un tanıtımını yapan bir programdan şunları hatırlıyorum: bir tarafta yiyişen insanlar, diğer tarafta rakırım diye gezinen tipler, bir yerde de 50 cent le eğlenen gençlerimiz...

    şu durumu rock kılıfına sokmak ne kadar doğrudur bilmiyorum, tek duam belki üstlerinden bir tır geçer... biz de rakınkok zibidilerinden kurtuluruz...
Bu konunun tüm mesajları