Rock'n Coke bir kere rock festivali falan değil bunu ilk olarak kabul etmek lazım. Açıkçası ben gitmem ama gideni de engelleyemem. Banane gitsin bayılsın o kadar parayı eğlenebiliyorsa eğlensin kim gidiyorsa. Bana uymuyor gelen gruplar. İşte Korn geldi, bu sene Placebo, Muse falan. Bunlara deli gibi para bayılmanın pek anlamı yok bence. Coca Cola gibi bir sponsor getire getire böyle gruplar getiriyorsa yazık. Geçen sene Rock Republic, Rock İstanbul, Rock the Nations gibi festivallerde kimler çıktı, kimleri getirdiler ülkeye? Manowar, Megadeth, Dream Theater, Slayer gibi devleri getirdiler! Peki ya Rock'n Coke? Fıssssss... Neyse dev güç Coca Cola'yı geçtik, anladık ki çok sağlam grupları getiremiyorlar, insanlar da gidiyor yazık ne yapsın? Yüksek Sadakat işine gelince, birisi demiş bari 84'ü de çıkarsalardı. Şimdi 84 kim ki Yüksek Sadakat'la karşılaştırılıyor. Kalite farkı apaçık ortada. Bu adamlar kötü müzik yapmıyor. Aksine çok lezzetli bir tarzları var. Pop soundu ağırlıkta ve de rock alt yapısı olan parçaları da var. Ceza gibi bir adam bu festivale çıkmışken, Yüksek Sadakat neden yadırganıyor? Bu adamlar belki de Türk popüler müzik tarihinde kilometre taşı olabilecek bir grup. Yeni bir oluşum değil senelerdir varlar! Zaten grup elemanlarının yaşlarından belli! Ayıptır! Böyle bir grubu desteklemek varken gidip de neden taşlıyoruz? Yaptığı müziğin kötü olduğunu söyleyecek adamın alnını karışlarım, müzik bilgisinden şüphe ederim. Kızdım ya! :) Desteklenecek grup var, desteklenmeyecek grubumsular var şu ülkede. Biraz da saygı, önce önyargılar kalksın ortadan, sonra da müziğe bakalım. Neyse iyi tartışmalar arkadaşlar...