Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce yüksek sadakatın rock'n coke katılması doğru mu?

  • KerryKing • 6 Temmuz 2006 18:28 • #503458
    Ha ayrıca birşey daha eklemek istiyorum. Bu festivale Coca Cola nedeniyle gitmeyen arkadaşlar da hiç gerçekçi gelmiyorlar bana. Yok efendim Coca Cola şöyle böyle. O olaylara pek girmek istemiyorum. Peki ya sorarım Coca Cola'da mı içmiyorsunuz? Şimdi ayrı bir tartışma başlatacağım belki ama ne yapayım tutamadım içimde. :) Yahu Coca Cola'nın üstüne başka bir kola türevi zaten yok. En babası, en lezzetlisi. Hadi onu geçtim madem Coca Cola içmiyoruz, düşmanlığımız da var, peki ya önümüzdeki senelerde çok sağlam birilerini getirseler ülkemize ve Coca Cola'ya düşman olan arkadaşların da çok sevdiği hatta taptığı gruplardan falan olursa bunlar? O zaman ne olacak tükürülen öğe geri dönüşüme uğrayıp yalanacak mı? Orasını bilemem işte bu da insanların kendi iç dünyalarında savaşa yol açar belki de. Benim bunları yazmam Coca Cola'yı savunduğumdan falan değil, sadece insanların çelişmelerini gözler önüne sermekti. Saygılar...
Bu konunun tüm mesajları