bence katılması doğru oraya ancak böyle gruplar çıkar cezayı da rock adı altında sahneye çıkardılar ya daha ne diyeyim ben alternatifi de sevmem getirdiği sağlam 4-5 grup dışında hep ıwır zıwır geldi oraya protesto amaçlı gidilir ancak bunun dışında rock'n coke u da gidenleride.... teker teker.... kutlarım : ))