ailemde herkes rock dinliyor.siyah giniyorum.turuncuyuda çok seviyorum abim zincir takıyor pantolonuna kulakğıda delik.arkadaşları da rock dinliyo gömlek giyip geziyorlar.benim arkadaşlarım var kokoş mübarek, onlarda rock dinliyorlar...anlatmak istediğim herkes istediği gibi giyinip yaşıyo...satanist soytarı özenti demeleri.kişinin giydiği kıyafetler yüzünden değil.onlara bakan insanları bakış açısı...ben hiç satanis görmedim ama yanımda ki biri şuna bak satansit diyo..ben körmüyüm?!nedense bu hep rock dinleyenlerin başına geliyo.pop ve clup dinleyenlerinde belirli bi kıyafet formatı var...kimse bişi demez...