iyi de her müziğin kendine göre bi yaşam sıtaylı var, yani müziği alıp dinleyip de aa işte ben metal dinliyorum demek çok saçma. çünkü metal insanın kendine yakışanı giymesidir. elbette metal dinliyosan siyah giymek zorundasın; başka nasıl anlaşılır ki bi insanın metal dinlediği? alnımıza mı yazıcaz metal dinliyorum diye? hem sonra bazı kurallar vardır bu anarşizmin sebebini sorabilirmiyim size? metalciyseniz sonuna kadar tapıcaksınız şeytana; siyah giyiceksiniz erkekler saçını uzatıcak bunlar yapılmak zorunda. ya tamam şeytana tapmasanız bile tapıyomuş gibi yapıcaksınız. madem her metalci siyah giyip zincir takmak zorunda diğil, hadi gösterin bi örnek, takım elbiseli metalci var mı? yok ya ağızlarından kan akar, ya yüzleri boyalıdır, ya siyah giyerler deri giyerler çünkü bu müzik de böyle kabullenin artık. ben de hep siyah giyiyorum, gözlerimi siyaha boyuyoum, pankreasıma satan666 dövmesi yaptırdım insanlar hep ıy satanist falan diyolar bu çok yanlış ben satanist diğilim halbuki metalciyim sadece. slipknot da maskeli ama satanist diğil mesela çok güzel heavy metal yapıyolar. bir de insanların slipknot tişörtü giyenlere satanist gözüyle bakmasına uyuz oluyorum; hayır garaj forumda yazıyo olsalar onlara ''senin yaşın kaç merak ettim'' derdim.