aslında bu işin çıkar yolu yok gibi gözüküyor metal dinliyosun diye siyah giyip ortalıkta karabasan gibi dolaşman gerekmiyo ama bu iş bir isyan işidir ve bir şekilde de belli etmen gerekiyor her iki tarafın da haklı olduğu yerler var ama giyinmek bir bakıma ortamdan ortama değişir. ne biliyim bn basketbolla uğraşıyorum ve idman yaparken filan siyah giymiyorum :D ama bir metal dinleyicisiyim ve idmanlardan sonra filan siyahları çekiyorum üstüme bir şekilde yine belli ediyorum kendimi yani bu bir yaşam tarzıdır fakat bunu her yerde sürdüremezsin sen hayatının her anında siyah giymeye çalışırsan işin içine edersn yani