Kesinlikle bu tartışmlarda vurgulandığı şekilde siyahın metal müzikle ve özelliklede satanizmle özdeşleştirilmesini doğru bulmuyorum.Siyah benim çok sevdiğim bi renk ama metalci filan değilim.Sonuçta siyahın taşıdığı ruh durumunu ve duruşu taşıyan renk az.Sonuçta black flag diye bişi var.Siyah isyandır,güçsüz kalmamaktır.Tabii sadece bu amaçla tercih edilmeyebilir.