Hiç unutmam sene 2002 filan , garajdan mana grubumuza basçı arıyorum , ilandada yazdım "içki içmeyiz , içip kusuranları pek sevmeyiz , metal yapıcaz biz" gibi bir şeyler , 2-3 adet mesaj aldım rumuzsuz , üye olmayan insanlardan küfür içerikli , o gün bugündür anladımki metalci olamamışız ki olmak gayesindede değilim o an itibari ilen...