Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock ve metal dinleyenler siyah giyinip zincir takmak zorunda mı?

  • Legend • 11 Temmuz 2006 15:48 • #504125
    Hiç unutmam sene 2002 filan , garajdan mana grubumuza basçı arıyorum , ilandada yazdım "içki içmeyiz , içip kusuranları pek sevmeyiz , metal yapıcaz biz" gibi bir şeyler , 2-3 adet mesaj aldım rumuzsuz , üye olmayan insanlardan küfür içerikli , o gün bugündür anladımki metalci olamamışız ki olmak gayesindede değilim o an itibari ilen...
  • hells bells • 11 Temmuz 2006 16:28 • #504138
    sana ihtiyaç yok kardeş merak etme olmasanda olur
  • creep_creep • 11 Temmuz 2006 16:28 • #504139
    bence siyah giyinmek zorunda değiliz. taksime çıkıp baktığımzda metalcilerin ve rockcıların genellikle siyah ve koyu renkli kıyafetleri tercih edip koyu bi makyaj yapıp, küpe taktığını görürüz hep. bu insanlar genellikle bana aynı fabrika ürünü gibi gelirler. rock isyandır dienlere soruyorum aynı kalıptan çıkmış gibi ortalıkta dolanmak çok mu isyankarlığa yakışıyor? bence özentiliğin alasıdır bu... arkadaşlar, kendi kişiliğimizi oluşturmanın yanı sıra, kendi tarzımızı da oluşturmalıyız.
  • gocuk • 11 Temmuz 2006 17:18 • #504169
    death_glory
    29 Haziran 2006 Perşembe / 00:53
    iyi de arkadaşlar, bunları giymiyceksek neden metal müzik dinliyoruz?



    Zuhahahaahahahahahaha (al işte cevap)
  • gocuk • 11 Temmuz 2006 17:49 • #504176
    cabbarbar
    29 Haziran 2006 Perşembe / 10:33
    yukarıda yazdığım gibi türk halk müziği dinliyor olsaydın yöresel kıyafet giyer miydin? bana bunun cevabını ver?


    İŞte budur yahu!...Siyah giyince metal dinlediğini anlıyorlar da ondan siyah giyiyorsun bence sen metal dinlemesende piyasa için siyah giyiyorsun!....
  • nimrodel • 11 Temmuz 2006 17:51 • #504177
    kıyafetler müzik tarzına göre seçilmez.neyi giymek istiyosan onu giyer çıkarsın.rock ya da metalciim diip siyah giyinmez normal olan bi insan.ben seviyorum siyahı,saçlarımında bu şekil olmasını istiyorum ve böyle dolaşıyorum.ama insanların bana satanist,orman kaçkını,bu ne la ua kedi keselim gibi laflar etmelerini gerektirmiyo.ben kekolara diomuyum niye sen gömleğinin düğmelerini göbeğine kadar açıosun ya da pantalonunun paçalarını niye ayakkabının içine sokuyosun diye.sağa sola laf atıyomuyum uaa kekolar sizi die.atmıyorum..kim ne giymek isterse giyer kardeşim bunun müzikle bi ilgi alakası yoktur.peki neden genelde siyah giyerler küpe takarlar vs diye sorarsanız ortak zevk meselesi demekki..ha bunu ben rockçuyum siyah giyinmeliim diye yapan tipler varsa sieesin o zaman..
  • Noryth Aquanum • 11 Temmuz 2006 18:17 • #504192
    Acayip Death hastasıyım , Chuck Schuldiner keşke babam olsa derim , ama rengarenk de gezerim arkadaşım.Ucube muamelesi yapıyorum hatta siyah giyinip acayip şekillere girenlere hohoyt.
  • Legend • 11 Temmuz 2006 18:19 • #504195
    hells bells kardeşim ihtiyacınız olmadığını biliyorum zaten , takıl sen kafanı yorma :) burada barda birayı lökür lökür mideye galonlarla indirip , etrafa tükürük saçarak bağırana metalci diyorlar , benim bildiğim metal enstrümanla yapılıyor , alkol ya da başka herhangibirşeyle değil...
  • hells bells • 11 Temmuz 2006 21:51 • #504253
    metal camiası diye birşey var arkadaşlar.metal dinleyen insanların da ortak zevkleri vardır tıpkı aynı müzik türünü dinledikleri gibi aynı tarz giyinirler.neden siyahdır siyah daha asi daha güçlü gösterir insanı ve pek tercih edilmediği için metalciler tarafından tercih edilir ki diğer insanlardan farklı olunsun isyankar olunsun.Şunu sorabilirsiniz illa isyankarmı olacan kardeşim derdin ne.Onun cevabıda şudur egolarına bağlı olan kişiler ya anarşist olurlar ya da çevresine zarar vermeyen metalci tipler olurlar fakat bunlar yinede anarşistlerle aynı kefeye koyulur toplum tarafından neyse yani isyankar olmasa zaten bu müziği dinlemez ama kendini bu müzikle tatmin eder bu adamlar anca onları bu müzik keser ve bir şekilde kendi egolarını tatmin ederler farklı tarzlarını benimser bu müziği gururla dinler karşıt olanlarla sonuna kadar bunun tartışmasını sürdürürler.Yani insanın içinde olan duyguları ve egoları onun tarzını oluşturmasını ve belirli alanlara ilgisini kaydırmasını sağlar özentilik değildir bu sadece tarz seçimi
  • karabasann88 • 11 Temmuz 2006 22:15 • #504258
    ben siyah giymeye metal dinlemeye başladığımdan daha önce başladım onunla bi alakası yok eminim kimseden özenipte siyah giymiyorum sadece seviyorum ve giyiyorum o kadar ama neden siyah giyiosun sürekli diyenlerden nefret ederim acaba sürekli pembe giysem aynı tepkiyle karşılaşacak mıydım?nedir bu siyah antipatisi milletteki? altı üstü bi renk ayrıca hiçbir şekilde metal küpe zincir falan takmam nefret ederim takıdan.. her siyah gördüğüne satanist diyenlere ot beyinli insan der geçerim..