-
son derece katılıyorum...
-
ya konu o değil.. konu toplumun önyargısını açmak.. biinsan olmadıgı biri gibi yargılanmasın diye giyim zevkinin renklerini değiştirmek zorunda değil..
-
ok aga senle her konuda fikir birliği içindeyiz dikkat ettim kafa adamsın ve kesinlikle böyle konularda genelleme yapmasın forumdaki arkadaşlar herkez dilatrend gibi baksın konulara dicem çok mu yaplı olucak laf
-
Ay dont layk dis kaynt of kuesşıns.Ondan Türkçe kullanmadım.Küpe takılabilir, metalci olmak gerekmiyor.Kulak memesi olan her insan küpe takmakta özgürdür.Yüzük takılabilir, uygun parmağa uygun ölçüde, böyle sorulara gerek yok, zaten zincir ve küpe metal kıyafeti değil, zaten metal yöresel bir müzik çeşidi değil ..
-
bence buda hatsafhada saçma bir tartışma öyle ya da böyle kimsenin giyim kuşamı ve taktığı takılar ne olursa olsun ister tarz ister özenti ister abartı ne olursa olsun kimseyi bağlamaz e bağlamazsa tartışarak nereye varılır
-
yahu gitmeyin çocugun/kızın üstüne canım .. herhalde baska birşey demek istemiştir.. :)
-
ya bu aslında şey gibi... ibrahim tatlıses neden parlak takım giyiyo.. aaa mahsun da mı giyiyo??
zamanla her müzik tarzının bi de giyim tarzı olusuyor..bunu yadırgamak ve tartısmak son derece de gereksiz..
-
doğrudur çıplaklar kampında satisfaction çalıomuş
-
yok canım bunların hepsi özenti .siyahta renkmiymiş?bir halat eksik kalıyo araba gibi...
-
bence müzikte bişey ispatlanmak isteniyosa görünüşle değil ancak bilgi ve müziğe kazandırılmak istenen şeylerle belli olur ve insanların başkalarının haklarını çiğnemedikleri sürece istediklerini yapma özgürlükleri vardır buna hiçkimse de karışamaz