Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock ve metal dinleyenler siyah giyinip zincir takmak zorunda mı?

  • lena avrıl • 23 Temmuz 2006 14:50 • #506011
    toplum baskısı bence yoksa pembe sevip giyemeyen rockçılar gothic tarz giyinmeyei seven ama hillary dinleyen de var
  • hells bells • 23 Temmuz 2006 15:50 • #506026
    buda çok saçma bir konu arkadaşlar klavyenizi eskitmeyin boşa
  • dilatrend • 23 Temmuz 2006 16:53 • #506040
    özür diliyerek yazıyorum saçma deyil aslında konuların hiç biri sacma deyil bu konuda özellikle hiç sacma deyil arkadaşlar kimsenin gururunu ve şevkini kırmamak lazım
  • outshined • 23 Temmuz 2006 16:57 • #506043
    8 yıldır rock müzikle ilgilenirim metal zincir ve benzeri aksesuarlar kullanmadım...
  • -maJestY- • 23 Temmuz 2006 19:00 • #506072
    Kendi tercihinden dolayı siyah giyinen,aksesuar taşıyanlarda bir sorun yok ama , "metal dinliyorum" mesajı vermek için şekilden şekile giren tipler oldukça komik gözüküyor :))

    Ayrıca metalci,rockçı,zartçı zurtçu kavramı da çok saçma geliyo bana... Ha eğer siz kendinizi tek bi müzik türüyle sınırlandırmak istiyosanız eyvallah ...

    ekşi sözlükte az önce okuduğum 2entry vardı koptum valla

    bkz.ben alti yasindan beri metal dinliyorum lan
    bkz.ben dogarken hastanede cradle of filth caliyomus

    edit: Death_glory senin mesajları okudum da baya bi yarıldım , satan666 dövmesi yapıp slipknot t-shirt'üyle gezicene önce bi Slipknot'ın ne tarz müzik yaptığını öğrenseydin keşke...Sonra millete . konusu olursun vallahi ne dövme ne t-shirt kurtarır o zaman seni ;)
  • Drive-MAN • 23 Temmuz 2006 19:12 • #506075
    abı slıpknot t-shırtlerını gıydıgını duysa gelıp parasını verıp alırdı heralde o nası bı mantıktır yaa
  • Drive-MAN • 23 Temmuz 2006 20:10 • #506084
    abı neyapmıssın ole yazık adama oda bızden bırıydı
  • hells bells • 23 Temmuz 2006 20:56 • #506090
    yaw neden saçma biliyormusun bu konu burda çoğu kişi genelleme yapıyo.Nasıl dersen metalciler zincir takıp kendini göstermeye çalışıyo falan denilince harbiden tarzı öyle olan adamlarda bunun içine giriyo buda benim sinirimi bozuyor.Antiözenti bir insan olarak özenti gibi gösterilmekden nefret ediyorum
  • dilatrend • 23 Temmuz 2006 21:05 • #506095
    he o konuda haklısın bak bişey demiyorum evet bi genelleme yapmak yanlış yani ben küpe takıyorum rock dinledigindenmi hayır konuyu acan arkadaşta bilir beni iyi tanır tarzımdan dolayı cünki hoşuma gidiyo ama deminde dedigim gibi genelleme yapmak yanlış
  • RAMMS t EIN • 24 Temmuz 2006 00:45 • #506168
    kendilerini öyle yapma zorunluluğu içinde buluyolar heralde sana çok yakışır denildiği an ip kopar veo insan hemen siyah moda girer sadece bileğimde iki tane zincir var o kadar walha:D