kıyafetler müzik tarzına göre seçilmez.neyi giymek istiyosan onu giyer çıkarsın.rock ya da metalciim diip siyah giyinmez normal olan bi insan.ben seviyorum siyahı,saçlarımında bu şekil olmasını istiyorum ve böyle dolaşıyorum.ama insanların bana satanist,orman kaçkını,bu ne la ua kedi keselim gibi laflar etmelerini gerektirmiyo.ben kekolara diomuyum niye sen gömleğinin düğmelerini göbeğine kadar açıosun ya da pantalonunun paçalarını niye ayakkabının içine sokuyosun diye.sağa sola laf atıyomuyum uaa kekolar sizi die.atmıyorum..kim ne giymek isterse giyer kardeşim bunun müzikle bi ilgi alakası yoktur.peki neden genelde siyah giyerler küpe takarlar vs diye sorarsanız ortak zevk meselesi demekki..ha bunu ben rockçuyum siyah giyinmeliim diye yapan tipler varsa sieesin o zaman..