ben siyah giymeye metal dinlemeye başladığımdan daha önce başladım onunla bi alakası yok eminim kimseden özenipte siyah giymiyorum sadece seviyorum ve giyiyorum o kadar ama neden siyah giyiosun sürekli diyenlerden nefret ederim acaba sürekli pembe giysem aynı tepkiyle karşılaşacak mıydım?nedir bu siyah antipatisi milletteki? altı üstü bi renk ayrıca hiçbir şekilde metal küpe zincir falan takmam nefret ederim takıdan.. her siyah gördüğüne satanist diyenlere ot beyinli insan der geçerim..