bence siyah giyinmek zorunda değiliz. taksime çıkıp baktığımzda metalcilerin ve rockcıların genellikle siyah ve koyu renkli kıyafetleri tercih edip koyu bi makyaj yapıp, küpe taktığını görürüz hep. bu insanlar genellikle bana aynı fabrika ürünü gibi gelirler. rock isyandır dienlere soruyorum aynı kalıptan çıkmış gibi ortalıkta dolanmak çok mu isyankarlığa yakışıyor? bence özentiliğin alasıdır bu... arkadaşlar, kendi kişiliğimizi oluşturmanın yanı sıra, kendi tarzımızı da oluşturmalıyız.