bencede böyle insan kendini neyin içinde rahat hissediyosa o rengi giymeli benim doğam siyah belki ama kimse anlamıyo rehberlik hocam benim psikoloji okumak istediğimi öğrendiğinde siyah giymekten vazgeçmemi söylemişti felsefe hocam bana siyah giydiğim için psikopat muamelesi yapıyodu =)ben bunlara sadece gülüyorum mesela niye pembe kırmızı giyene sorulmayan soru siyah giyenlere soruluyo?siyah giymekte kötü bişey mi var? hatta japonlarda mutluluğun rengi siyah bencede öyle=)