İstediğimizi giymekte özgürüz.Ben hiçbir imama şeriyatçı demiyorum camiye giripte.Bu da demek oluyor ki kimse giyim tarzından dolayı satanist vb. olarak gösterilemez.
Kaldıki bir üni. öğrencisi için bu tür giyim, aksesuar vb. çok pahalı bir lüks bence.. Yani onlara özenti falan diyemem.. Ama genelde 12-16 yaş arası yaygın bu zincir vb.
Metal dinleyen çoğu genç genelde kendini ispatlamak için yaıyor.Tabi böyle olunca giyimde abartı kaçınılmaz.Kaldı ki bence herkesi "kötü" bir şey olduğunu düşündüğü bu kendini ispatlama meselesi, bence gayet doğal..