tüm fikirlere ok. ama senin şu 4.maddene takılmış durumdayım.tamam yöresel kıyafet giyme iyi bir sav olayı da belli bölgelerde yaşayan herkes bizlerden farklı giyiniyor. yani senin bu giyime tarza takılışın kırsal alanda yaşayan birisine niye kot,şort,askılı giymiyorsun demeye benziyorki bu koyunlukla vs ile alakalı değil. evrimleşmeye bak...herkes alanına uyum sağlar bu da doğanın dengesidir ya da zevk meselesidir yargılamak nedendir? azınlık olunabilir ama azınlık olana dikkat etmek gerekir gerçektir kendisi gibidir.....