Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

marlyn manson sevmeyenler buraya istediğini yazabilir

  • maddest_angel • 29 Haziran 2006 18:27 • #502567
    1.yorum istemiyorsun istediğini yaz diyorsun
    2.küfür edince mesaj siliniyor yazsam ne olcak
    3.kötü birşey yazmadğım için bu mesaj silinmeyecek


    HALKA DUYURULUR ÖZELLİKLE ROCK İN RİO


    GARAJ MİLLETİ LÜTLEN DOĞRU OKUMAYA ÇALIŞALIM...

    UMARIM BENİ ANLAMIŞSINDIR....




    NOT:ben bişey yazınca chatleşiyor oluyorum onun içinde fazla birşey yazmak istemiyorum
Bu konunun tüm mesajları