-
yorum sizin
-
ben yazmam sonra siliniyor neden böyle bi topic açmaya ihtiyaç duydun neden??
-
ya kardeşim senden bişi istiyorum bundan sonra benim açtıım topiclere güzelde olsa bişi yazma hem ben yazmam silinir diyorsun hem de yazıyorsun git kardeşim ya
-
ulan bi de dersinizki vay cik mumamelesi vay bilmemne börek..
tamam ben geyik olmasın demiyorum,ki bunu destekledim uzun bi süre ama bu kadar b*ktan başlıklaa gerçekten nereye kadar?
e şimdi biri çıkıp "yaa baba gelin istediğimizi yazalım 7 sülalesinin kulaklarını çınlatalım" dese nasıl baş edicen?
-
1.yorum istemiyorsun istediğini yaz diyorsun
2.küfür edince mesaj siliniyor yazsam ne olcak
3.kötü birşey yazmadğım için bu mesaj silinmeyecek
HALKA DUYURULUR ÖZELLİKLE ROCK İN RİO
GARAJ MİLLETİ LÜTLEN DOĞRU OKUMAYA ÇALIŞALIM...
UMARIM BENİ ANLAMIŞSINDIR....
NOT:ben bişey yazınca chatleşiyor oluyorum onun içinde fazla birşey yazmak istemiyorum
-
ee ben seviyorum, nolcak şimdi. Ama dur ben marlyn mason değil, marilyn manson seviyorum. Sorun olur mu? Bilmediğin şeyi nasıl sevmiyosun ona hiç girmiycem ya, neyse...
-
aga bunun sitesi açılmıyo yav bu yardım eli lütfen
-
e şimdi biri çıkıp "yaa baba gelin istediğimizi yazalım 7 sülalesinin kulaklarını çınlatalım" dese nasıl baş edicen?
arkadaşın yaratmak istediği ortam o galiba...
-
iyi de arkadaş marlyn manson yazmış zaten.
başık hakkaten kötü be arkadaşım. :(
herneyse kimseyi kırmayalım
ben seviyorum ama sadece dinlemeyi.açıkçası bana tipi hoş gelmiyor, aslında kendinden tiksindiriyor o tipiyle.
saygılarımla.
please do not understand with your f*cking butt!!
-
iyi de arkadaş marlyn manson yazmış zaten.
zaten adamın adı marilyn manson, marlyn değil. ömrümü yediniz.