Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

marlyn manson sevmeyenler buraya istediğini yazabilir

  • rock in rio • 29 Haziran 2006 18:00 • #502557
    yorum sizin
  • maddest_angel • 29 Haziran 2006 18:05 • #502560
    ben yazmam sonra siliniyor neden böyle bi topic açmaya ihtiyaç duydun neden??
  • rock in rio • 29 Haziran 2006 18:07 • #502563
    ya kardeşim senden bişi istiyorum bundan sonra benim açtıım topiclere güzelde olsa bişi yazma hem ben yazmam silinir diyorsun hem de yazıyorsun git kardeşim ya
  • FuL_TeLiKe • 29 Haziran 2006 18:18 • #502566
    ulan bi de dersinizki vay cik mumamelesi vay bilmemne börek..
    tamam ben geyik olmasın demiyorum,ki bunu destekledim uzun bi süre ama bu kadar b*ktan başlıklaa gerçekten nereye kadar?

    e şimdi biri çıkıp "yaa baba gelin istediğimizi yazalım 7 sülalesinin kulaklarını çınlatalım" dese nasıl baş edicen?
  • maddest_angel • 29 Haziran 2006 18:27 • #502567
    1.yorum istemiyorsun istediğini yaz diyorsun
    2.küfür edince mesaj siliniyor yazsam ne olcak
    3.kötü birşey yazmadğım için bu mesaj silinmeyecek


    HALKA DUYURULUR ÖZELLİKLE ROCK İN RİO


    GARAJ MİLLETİ LÜTLEN DOĞRU OKUMAYA ÇALIŞALIM...

    UMARIM BENİ ANLAMIŞSINDIR....




    NOT:ben bişey yazınca chatleşiyor oluyorum onun içinde fazla birşey yazmak istemiyorum
  • easily • 29 Haziran 2006 22:43 • #502586
    ee ben seviyorum, nolcak şimdi. Ama dur ben marlyn mason değil, marilyn manson seviyorum. Sorun olur mu? Bilmediğin şeyi nasıl sevmiyosun ona hiç girmiycem ya, neyse...
  • metalwrath • 30 Haziran 2006 00:01 • #502594
    aga bunun sitesi açılmıyo yav bu yardım eli lütfen
  • SlipknotSlave • 30 Haziran 2006 06:16 • #502622
    e şimdi biri çıkıp "yaa baba gelin istediğimizi yazalım 7 sülalesinin kulaklarını çınlatalım" dese nasıl baş edicen?

    arkadaşın yaratmak istediği ortam o galiba...
  • narkozz • 30 Haziran 2006 10:49 • #502626
    iyi de arkadaş marlyn manson yazmış zaten.
    başık hakkaten kötü be arkadaşım. :(
    herneyse kimseyi kırmayalım
    ben seviyorum ama sadece dinlemeyi.açıkçası bana tipi hoş gelmiyor, aslında kendinden tiksindiriyor o tipiyle.
    saygılarımla.

    please do not understand with your f*cking butt!!
  • easily • 30 Haziran 2006 15:25 • #502675
    iyi de arkadaş marlyn manson yazmış zaten.
    zaten adamın adı marilyn manson, marlyn değil. ömrümü yediniz.