Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

marlyn manson sevmeyenler buraya istediğini yazabilir

  • narkozz • 30 Haziran 2006 10:49 • #502626
    iyi de arkadaş marlyn manson yazmış zaten.
    başık hakkaten kötü be arkadaşım. :(
    herneyse kimseyi kırmayalım
    ben seviyorum ama sadece dinlemeyi.açıkçası bana tipi hoş gelmiyor, aslında kendinden tiksindiriyor o tipiyle.
    saygılarımla.

    please do not understand with your f*cking butt!!
Bu konunun tüm mesajları