Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

marlyn manson sevmeyenler buraya istediğini yazabilir

  • rock in rio • 7 Temmuz 2006 13:59 • #503550
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    ben marlynin müzik anlayışını sevmem benim gibi sevmeyenlerde varsa sadee paylaşmak istedim ama yinede teşkürler
  • _DEATH___ • 7 Temmuz 2006 14:03 • #503551
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    garajın üyeleri hiç bir yerde olmaz o yüzden ne yaparsan yap memnun olmaz (bende dağil) zaten garajda üyeelrim %25 sağlam eleman.
  • cabbarbar • 7 Temmuz 2006 14:33 • #503555
    burdan sadecemüzik adlı arkadaşıma sesleniyorum:
    arkadaşım sen iste ben zeka kursunada giderim keşke deli olsaydım onlar senin gibi küstah saygısız insanlardan daha değerli senin bu topice , rock in rio ya , garajın töleransına saygı duymadığın kadar ben delilere , geri zekalılara saygı duyuyorum
  • sadecemüzik • 7 Temmuz 2006 17:18 • #503573
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    sevnler gelip yorum yapıyor

    siz hakikaten çok kıt çıktınız ya.... eyvaah... bu kadar kıt olduğunuzu bilsem valla gider spastik okulundaki bir eğitmenden size nasıl laf anlatacağım konusunda bilgi alırdım... yahu kaçtır söylüyorum... ben m. manson sevip sevmediğim hakkında bir şey söylemedim ki... öfff be!!

    sadece müzik ne yapmaya çalışıyo anlamıyorum

    anlamamana şaşırmadım... biliyorum anlamadığını...

    aman neyse... takılın...ne yaparsanız yapın be! cüce beyinliler!
  • mithra • 7 Temmuz 2006 18:00 • #503579
    bence karakteri ve giydikleriyle iğrenç biri ...
  • sadecemüzik • 8 Temmuz 2006 12:12 • #503663
    keşke deli olsaydım onlar senin gibi küstah saygısız insanlardan daha değerli

    keşke kimin değerli kimin değersiz olduğuna tek başımıza karar verebilseydik... ayrıca bana değer verip vermemen umrumda değil, derdim de o değil zaten...

    sen bana saygı gösteriyor musun ki saygı bekliyorsun? yazdıklarımı doğru düzgün okumadan yorum yapman başlıca saygısızlık zaten... bin kere söyledim ama canın sıkıldığı için kavga etmek istiyorsun... o yüzden belki de anlamamazlıktan geliyorsun... ayrıca sen canın sıkıldığı için kavga etmek istediğini kendi ağzınla söylemiştin zaten...
  • cabbarbar • 8 Temmuz 2006 14:06 • #503677
    ben kavga edelim demedim ben tartışmayı severim gavga etmeyi asla senin için kötü zaten ben ne yapayım ne anlarsan anla kardeşim
  • rock in rio • 8 Temmuz 2006 14:31 • #503679
    sadece müzik ne yapmaya çalışıyorsun ya kendini çok mu zeki zannediyorsun bi topic açılmış yorum yapcaksan yap yapmıycaksan da yapma senle uğraşcam ya biraz saygı göster ve cüce beyinliler gibi bi tabiride gerçekten kınıyorum çok saygısızsın söyliyceğim bu kadar
  • kare-te • 8 Temmuz 2006 14:33 • #503680
    biz merlinle gotikçilik oynuyoruz
  • sadecemüzik • 8 Temmuz 2006 15:01 • #503690
    çok saygısızsın

    rica ederim... ne demek... o senin saygısızlığın...
    neye saygı duymam gerekiyor? sana mı?

    kendini çok mu zeki zannediyorsun

    zeki olup olmadığım tartışılır...ama sana göre zeki olup olmadığım tartışılmaz...tabii yazdıklarımı anlamak için büyük çaba sarf ettiğin halde anlayamadıysan...

    sadece müzik ne yapmaya çalışıyorsun

    ah zaten tek derdim bunu anlatabilmekti ama... siz anlamaya çalışmak yerine polemiğe girince böyle oldu...

    ama bak ne diyeceğim... artık yazmayalım olur mu? yok olmaz.. sen buna cevap vermezsen ağlarsın şimdi... alttan alayım bari...sen yaz, sonra bir daha yazmayalım.. gündemi yeterince meşgul ettik bu aptalca polemikle...