sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
sevnler gelip yorum yapıyor
siz hakikaten çok kıt çıktınız ya.... eyvaah... bu kadar kıt olduğunuzu bilsem valla gider spastik okulundaki bir eğitmenden size nasıl laf anlatacağım konusunda bilgi alırdım... yahu kaçtır söylüyorum... ben m. manson sevip sevmediğim hakkında bir şey söylemedim ki... öfff be!!
sadece müzik ne yapmaya çalışıyo anlamıyorum
anlamamana şaşırmadım... biliyorum anlamadığını...
aman neyse... takılın...ne yaparsanız yapın be! cüce beyinliler!