sadece müzik ne yapmaya çalışıyorsun ya kendini çok mu zeki zannediyorsun bi topic açılmış yorum yapcaksan yap yapmıycaksan da yapma senle uğraşcam ya biraz saygı göster ve cüce beyinliler gibi bi tabiride gerçekten kınıyorum çok saygısızsın söyliyceğim bu kadar