Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

marlyn manson sevmeyenler buraya istediğini yazabilir

  • Aria GalaCtiCa • 30 Haziran 2006 17:16 • #502685
    Ben seni sevmiyorum nereye bişey yazayım?
  • maddest_angel • 30 Haziran 2006 19:03 • #502705
    bi topic aç oraya yaz...belki birileri bişey yazar onu sevmiyorsan onla aynı topice yazma o zaman...
  • frozenwish • 1 Temmuz 2006 00:13 • #502739
    easily diyor ki
    Ama dur ben marlyn mason değil, marilyn manson seviyorum. Sorun olur mu? Bilmediğin şeyi nasıl sevmiyosun ona hiç girmiycem ya, neyse...


    Bir de böyle tipler vardır toplumumuzda, tepeden bakarlar insanıma, ah neymiş, placebo; pleysbo diye okunmazmış, plasibo diye okunurmuş. Pleysbo diye okuyan bilgisiz, cahil, kültürsüz, ezikmiş...
  • changes • 1 Temmuz 2006 00:29 • #502741
    bu ne ya :S
  • maddest_angel • 1 Temmuz 2006 10:34 • #502764
    valla bende anlamadım ama tartışma çıkmış gibi gözüküyor ama kısa sürmüş:))reklam iyi değil:))

    (LÜTFEN SON SÖYLEDİĞİM CÜMLEYİ CİDDİYE ALMAYIN GERÇEKTEN ŞAKASINA SÖYLEDİM!!)



    MADDEST_ANGEL
  • vovin35 • 1 Temmuz 2006 12:11 • #502767
    Bu şeytan yalakası,şekilsiz imaj bozması yaratık yüzünden üyeliğim iptal oldu...adam lanetli onun hakkında yorum yazmaya bile tırsıyorum..
  • paradigm_shift • 2 Temmuz 2006 05:48 • #502837
    BURAYA ÇÖP DÖKEN EŞEKTİR!
  • vovin35 • 2 Temmuz 2006 10:52 • #502845
    duvara işemek serberst mi?
  • sound_garden • 2 Temmuz 2006 13:15 • #502857
    alt kaburgalarını aldırarak kendikendini tatmin eden bi adam hakkında ne yazılabilirki...onun ben aq...
  • kare-te • 2 Temmuz 2006 13:28 • #502859
    ah merlyn bir simiti ikiye bölüp yediğimiz günleri hatırlarmı acaba