Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

marlyn manson sevmeyenler buraya istediğini yazabilir

  • cabbarbar • 6 Temmuz 2006 20:47 • #503465
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    canım arkadaşım sağol ilk fırsatta gidicem ama seninde benle gelmen lazım iyi okursan bende topiği beğenmediysen dedim
    arkadaşın topiğini beğenmediysen neden konuşuyorsun
  • cabbarbar • 6 Temmuz 2006 20:51 • #503466
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    umarım kızmamışsındır sohbet amaçlı aslında.kızılır bu lafa ama artık ben güzel bişi yazınca cevap gelmiyor yanlız hissediyorum kendimi. alışın bana
  • rock in rio • 6 Temmuz 2006 21:25 • #503470
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    cabbarbar sonuna kadar teşekkür ederim topicği beğenmeyenlerde bi b.k yazmasın
  • sadecemüzik • 7 Temmuz 2006 03:02 • #503510
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    güzel kardeşim ben aksini iddia etmedim ki... hala anlamamışsın... vazgeçtim türkçeden sen zeka geliştirme ve algılama kursuna git... topic'i beğenmeyenler sussun demedim, m. manson'ı sevmeyenler sussun dedim... bu sefer de anlamadıysan artık anlatmaya çalışmayacağım...
  • sadecemüzik • 7 Temmuz 2006 03:04 • #503511
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    sen de kapat çeneni be! milleti birbirine düşürmek için yapıyosunuz bunları, bilmiyor muyuz sanki... canınız sıkılıyor değil mi burda? macera arıyorsunuz... sizin için bir çingene forumu açılmasını talep edeceğim bekçiden...

    önce topic açıp sonra beğenmeyen yazmasın deyip kurtulamazsın! gördüğün gibi serbest bak yazıyorum... bununla ilgili bir maruzatın varsa bekçiye müracaat edersin...
  • sadecemüzik • 7 Temmuz 2006 03:19 • #503513
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    ben güzel bişi yazınca cevap gelmiyor yanlız hissediyorum kendimi.

    insanlara sataşmayı yalnız kalmaya tercih ediyorsun yani.. tebrik ederim! bunu itiraf etmek de önemli bir şey!
  • rock in rio • 7 Temmuz 2006 13:39 • #503545
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    kusura bakma cnm ancak girebildim çok b.ktan bi cevap yazmışsın eheuehehu
  • _DEATH___ • 7 Temmuz 2006 13:46 • #503547
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    bu topicin amacını biriniz ban açıklayabilir mi?
  • rock in rio • 7 Temmuz 2006 13:51 • #503548
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    ya death biz topici ne die açtık marilyn sevmeyenler diyoruz sevnler gelip yorum yapıyor sonrada çok iğrenç topic dalgaları sadece müzik ne yapmaya çalışıyo anlamıyorum bu milletin sorunu istemeyende yorum yapmasın ya da saygı duysun sorun bu geri kafalı zihniyetler işte
  • _DEATH___ • 7 Temmuz 2006 13:54 • #503549
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    ama şöylebir şey var. bu topic çok amaçsızbir topic.

    bir topic açarken insanların bu topicten bişeyler öğrenmesinide sağlayın en azından.

    marliyn sevmeyenler buraya yazsın. bunun yerine şunu yazsan.

    marliyn in yaptığı müzik hakkında ne düşünüyosunuz?

    böylece herkez fikrini ortaya koyar geyik yerine müzik konuşulurdu...

    tabi ki bu benim düşüncem. saygılar