-
sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
canım arkadaşım sağol ilk fırsatta gidicem ama seninde benle gelmen lazım iyi okursan bende topiği beğenmediysen dedim
arkadaşın topiğini beğenmediysen neden konuşuyorsun
-
sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
umarım kızmamışsındır sohbet amaçlı aslında.kızılır bu lafa ama artık ben güzel bişi yazınca cevap gelmiyor yanlız hissediyorum kendimi. alışın bana
-
sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
cabbarbar sonuna kadar teşekkür ederim topicği beğenmeyenlerde bi b.k yazmasın
-
sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
güzel kardeşim ben aksini iddia etmedim ki... hala anlamamışsın... vazgeçtim türkçeden sen zeka geliştirme ve algılama kursuna git... topic'i beğenmeyenler sussun demedim, m. manson'ı sevmeyenler sussun dedim... bu sefer de anlamadıysan artık anlatmaya çalışmayacağım...
-
sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
sen de kapat çeneni be! milleti birbirine düşürmek için yapıyosunuz bunları, bilmiyor muyuz sanki... canınız sıkılıyor değil mi burda? macera arıyorsunuz... sizin için bir çingene forumu açılmasını talep edeceğim bekçiden...
önce topic açıp sonra beğenmeyen yazmasın deyip kurtulamazsın! gördüğün gibi serbest bak yazıyorum... bununla ilgili bir maruzatın varsa bekçiye müracaat edersin...
-
sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
ben güzel bişi yazınca cevap gelmiyor yanlız hissediyorum kendimi.
insanlara sataşmayı yalnız kalmaya tercih ediyorsun yani.. tebrik ederim! bunu itiraf etmek de önemli bir şey!
-
sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
kusura bakma cnm ancak girebildim çok b.ktan bi cevap yazmışsın eheuehehu
-
sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
bu topicin amacını biriniz ban açıklayabilir mi?
-
sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
ya death biz topici ne die açtık marilyn sevmeyenler diyoruz sevnler gelip yorum yapıyor sonrada çok iğrenç topic dalgaları sadece müzik ne yapmaya çalışıyo anlamıyorum bu milletin sorunu istemeyende yorum yapmasın ya da saygı duysun sorun bu geri kafalı zihniyetler işte
-
sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
ama şöylebir şey var. bu topic çok amaçsızbir topic.
bir topic açarken insanların bu topicten bişeyler öğrenmesinide sağlayın en azından.
marliyn sevmeyenler buraya yazsın. bunun yerine şunu yazsan.
marliyn in yaptığı müzik hakkında ne düşünüyosunuz?
böylece herkez fikrini ortaya koyar geyik yerine müzik konuşulurdu...
tabi ki bu benim düşüncem. saygılar