sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
ya death biz topici ne die açtık marilyn sevmeyenler diyoruz sevnler gelip yorum yapıyor sonrada çok iğrenç topic dalgaları sadece müzik ne yapmaya çalışıyo anlamıyorum bu milletin sorunu istemeyende yorum yapmasın ya da saygı duysun sorun bu geri kafalı zihniyetler işte