Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

marlyn manson sevmeyenler buraya istediğini yazabilir

  • isme gerek yok • 2 Temmuz 2006 14:28 • #502872
    kare-te demişki;
    ah merlyn bir simiti ikiye bölüp yediğimiz günleri hatırlarmı acaba


    pek sanmıyorum :))
  • kare-te • 2 Temmuz 2006 14:32 • #502875
    hadi ya keşke sansaydın ya lütfen ya
  • cabbarbar • 6 Temmuz 2006 00:35 • #503316
    marlyn manson sevmeyenler buraya istediğini yazabilir

    yazılan cevaplardan sonra bakıyorum marilyn manson'u kimse sevmiyor baksanıza millet istediğini yazmış artık istesemde sevemem amacına ulaşmış bulunuyorsun rock in rio
  • rock in rio • 6 Temmuz 2006 13:32 • #503394
    ulaştım cabbarbar
  • sadecemüzik • 6 Temmuz 2006 16:50 • #503418
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    insanları gaza getirmek hoşuna mı gidiyor? bunun sonu yok ki... bugün marlyn manson sevmeyenler için topic açılır, yarın metallica için (ki çok açıldı), sonra slipknot derken aptal aptal şeyler... seven dinler sevmeyen susar... ne bu saçmalık böyle! aynı topic'ler üyeler için bile açılıyor... büyüyün biraz ya!!!
  • easily • 6 Temmuz 2006 17:05 • #503422
    ne dinlediğnii bilmeden sataşmıcakmışsın demek ki diyorum nası okuduğun beni alakadar etmez, kolay gelsin.
  • maddest_angel • 6 Temmuz 2006 17:20 • #503427
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    şuan da seni alkışlıyarum...güzel yazmışsın
  • syarar • 6 Temmuz 2006 17:23 • #503431
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    hİaaaAA tırlatıcam abi bu muhabbetler yedi bitirdi beni ya
  • cabbarbar • 6 Temmuz 2006 17:39 • #503446
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    seven dinler sevmeyen susar...

    arkadaşın topiğini beğenmediysen neden konuşuyorsun
  • sadecemüzik • 6 Temmuz 2006 19:54 • #503462
    sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)

    farkındaysan ben marlyn manson sevip sevmediğim konusunda bir şey söylemedim... hangi uzvunla okuyorsun? benim eleştirdiğim marlyn manson değil, topic... ben marln manson sevmeyen susar dedim... her yanlış okuduğunda tercüme edemeyeceğim, git türkçe öğren....hadi canım hadi...