-
kare-te demişki;
ah merlyn bir simiti ikiye bölüp yediğimiz günleri hatırlarmı acaba
pek sanmıyorum :))
-
hadi ya keşke sansaydın ya lütfen ya
-
marlyn manson sevmeyenler buraya istediğini yazabilir
yazılan cevaplardan sonra bakıyorum marilyn manson'u kimse sevmiyor baksanıza millet istediğini yazmış artık istesemde sevemem amacına ulaşmış bulunuyorsun rock in rio
-
ulaştım cabbarbar
-
sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
insanları gaza getirmek hoşuna mı gidiyor? bunun sonu yok ki... bugün marlyn manson sevmeyenler için topic açılır, yarın metallica için (ki çok açıldı), sonra slipknot derken aptal aptal şeyler... seven dinler sevmeyen susar... ne bu saçmalık böyle! aynı topic'ler üyeler için bile açılıyor... büyüyün biraz ya!!!
-
ne dinlediğnii bilmeden sataşmıcakmışsın demek ki diyorum nası okuduğun beni alakadar etmez, kolay gelsin.
-
sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
şuan da seni alkışlıyarum...güzel yazmışsın
-
sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
hİaaaAA tırlatıcam abi bu muhabbetler yedi bitirdi beni ya
-
sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
seven dinler sevmeyen susar...
arkadaşın topiğini beğenmediysen neden konuşuyorsun
-
sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
farkındaysan ben marlyn manson sevip sevmediğim konusunda bir şey söylemedim... hangi uzvunla okuyorsun? benim eleştirdiğim marlyn manson değil, topic... ben marln manson sevmeyen susar dedim... her yanlış okuduğunda tercüme edemeyeceğim, git türkçe öğren....hadi canım hadi...