sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
insanları gaza getirmek hoşuna mı gidiyor? bunun sonu yok ki... bugün marlyn manson sevmeyenler için topic açılır, yarın metallica için (ki çok açıldı), sonra slipknot derken aptal aptal şeyler... seven dinler sevmeyen susar... ne bu saçmalık böyle! aynı topic'ler üyeler için bile açılıyor... büyüyün biraz ya!!!