sadecemüzik sevmeyenler buraya istediklerini yazabilirler (!)
güzel kardeşim ben aksini iddia etmedim ki... hala anlamamışsın... vazgeçtim türkçeden sen zeka geliştirme ve algılama kursuna git... topic'i beğenmeyenler sussun demedim, m. manson'ı sevmeyenler sussun dedim... bu sefer de anlamadıysan artık anlatmaya çalışmayacağım...