burdan sadecemüzik adlı arkadaşıma sesleniyorum:
arkadaşım sen iste ben zeka kursunada giderim keşke deli olsaydım onlar senin gibi küstah saygısız insanlardan daha değerli senin bu topice , rock in rio ya , garajın töleransına saygı duymadığın kadar ben delilere , geri zekalılara saygı duyuyorum