keşke deli olsaydım onlar senin gibi küstah saygısız insanlardan daha değerli
keşke kimin değerli kimin değersiz olduğuna tek başımıza karar verebilseydik... ayrıca bana değer verip vermemen umrumda değil, derdim de o değil zaten...
sen bana saygı gösteriyor musun ki saygı bekliyorsun? yazdıklarımı doğru düzgün okumadan yorum yapman başlıca saygısızlık zaten... bin kere söyledim ama canın sıkıldığı için kavga etmek istiyorsun... o yüzden belki de anlamamazlıktan geliyorsun... ayrıca sen canın sıkıldığı için kavga etmek istediğini kendi ağzınla söylemiştin zaten...