Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

marlyn manson sevmeyenler buraya istediğini yazabilir

  • sadecemüzik • 8 Temmuz 2006 12:12 • #503663
    keşke deli olsaydım onlar senin gibi küstah saygısız insanlardan daha değerli

    keşke kimin değerli kimin değersiz olduğuna tek başımıza karar verebilseydik... ayrıca bana değer verip vermemen umrumda değil, derdim de o değil zaten...

    sen bana saygı gösteriyor musun ki saygı bekliyorsun? yazdıklarımı doğru düzgün okumadan yorum yapman başlıca saygısızlık zaten... bin kere söyledim ama canın sıkıldığı için kavga etmek istiyorsun... o yüzden belki de anlamamazlıktan geliyorsun... ayrıca sen canın sıkıldığı için kavga etmek istediğini kendi ağzınla söylemiştin zaten...
Bu konunun tüm mesajları