[45 kez okundu]Aria GalaCtiCa
2 Temmuz 2006 Pazar / 14:49
ohooo çok var cradle of filth, SLAYER, SOAD, manowar, limp bizkit, korn (ulan ibanez bu dallamalara signature series gitar yapılır mı be), türkiyeden de manga, ÇİLEKEŞ... daha vardır da şimdilik bu kadar yeter
korn (ulan ibanez bu dallamalara signature series gitar yapılır mı be)