Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Nefret ettiğiniz ve bir halta yaramadığını düşündüğünüz gruplar

  • paradigm_shift • 3 Temmuz 2006 01:31 • #502932
    [45 kez okundu]Aria GalaCtiCa
    2 Temmuz 2006 Pazar / 14:49
    ohooo çok var cradle of filth, SLAYER, SOAD, manowar, limp bizkit, korn (ulan ibanez bu dallamalara signature series gitar yapılır mı be), türkiyeden de manga, ÇİLEKEŞ... daha vardır da şimdilik bu kadar yeter


    ahahahhaharika. özellikle şurası:

    korn (ulan ibanez bu dallamalara signature series gitar yapılır mı be)


    manowar'ı sevmemenin sebebi de sword, blood, battle vs vs. muhabetinin baymasıdır diye düşünüyorum.
Bu konunun tüm mesajları