Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Nefret ettiğiniz ve bir halta yaramadığını düşündüğünüz gruplar

  • vovin35 • 2 Temmuz 2006 17:24 • #502892
    Bunlar grup değil l!!

    fatih ürek ve yılan dansı...
    birde yıldız tilbenin dansı o dansı yapan insan olamaz adamı öldürüyor..
    elektrikli sandalyeye oturtulmuş gibi kollar,bacaklar,göbek, hepsi farklı yönde titriyor..
  • stevevai • 2 Temmuz 2006 17:29 • #502895
    Bunlar grup değil l!!

    muse sevmiyorum gereksiz!!!
  • rock in rio • 2 Temmuz 2006 21:21 • #502908
    Bunlar grup değil l!!

    hepsi tabi ki yani grupların hepsi değil grup hepsi varya bi kaçtane kız onlar
  • frozenwish • 2 Temmuz 2006 21:25 • #502910
    soad linkin park
  • frozenwish • 2 Temmuz 2006 21:27 • #502911
    ermeni meselelerini filan bırakın be
    müzik müzik


    dinlediğin müzik senin ideolojine, ırkına, milliyetine, ülkene, atana küfür ediyorsa ve sen bunları sindirerek dinlemeye devam ediyorsan ve gençliğin yüzdesinin büyük bölümü senin gibi ise, ben kendi kanımdan tiksinmeye başlıyorum
  • egeli yasemin • 2 Temmuz 2006 22:35 • #502919
    Bunlar grup değil l!!

    aynen ya iğrençler gıcık oluyorum hepsine
  • __eUrOnYmOuS__ • 2 Temmuz 2006 23:44 • #502920
    Aria GalaCtiCa, Manowar gibi bi gruba laf söylemek kimsenin haddi değil diye düşünüyorum. Yeni yetmelere herkes bi şeyler söyler ama efsanelere saygı duyulmalı..
  • paradigm_shift • 3 Temmuz 2006 01:31 • #502932
    [45 kez okundu]Aria GalaCtiCa
    2 Temmuz 2006 Pazar / 14:49
    ohooo çok var cradle of filth, SLAYER, SOAD, manowar, limp bizkit, korn (ulan ibanez bu dallamalara signature series gitar yapılır mı be), türkiyeden de manga, ÇİLEKEŞ... daha vardır da şimdilik bu kadar yeter


    ahahahhaharika. özellikle şurası:

    korn (ulan ibanez bu dallamalara signature series gitar yapılır mı be)


    manowar'ı sevmemenin sebebi de sword, blood, battle vs vs. muhabetinin baymasıdır diye düşünüyorum.
  • perii • 3 Temmuz 2006 14:01 • #502981
    SOAD!!!(şerefsizler)
  • Aria GalaCtiCa • 3 Temmuz 2006 14:15 • #502985
    Sevmiyorum ya zorla mı? Efsaneymiş metallica da efsane ona kalırsa. Biz en büyüğüz diğerleri boktan deyip saygıdan ve büyüklükten bihaber olduğunu dünyaya kanıtlayan; sitesinde kendi kasedinin britney spears'ı geçmesinden övünçle bahsedip kimi kendine rakip gördüğünü açıklayan ve kendini savaşi tanrısı zanneden bi grup hakkında iyi şeyler düşünmemi bekleme benden! Bence manowar bi halta yaramaz. Daha başkalarına saygı duymayan bi gruba kim olursa olsun saygı duymam...