Sevmiyorum ya zorla mı? Efsaneymiş metallica da efsane ona kalırsa. Biz en büyüğüz diğerleri boktan deyip saygıdan ve büyüklükten bihaber olduğunu dünyaya kanıtlayan; sitesinde kendi kasedinin britney spears'ı geçmesinden övünçle bahsedip kimi kendine rakip gördüğünü açıklayan ve kendini savaşi tanrısı zanneden bi grup hakkında iyi şeyler düşünmemi bekleme benden! Bence manowar bi halta yaramaz. Daha başkalarına saygı duymayan bi gruba kim olursa olsun saygı duymam...