Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Nefret ettiğiniz ve bir halta yaramadığını düşündüğünüz gruplar

  • Aria GalaCtiCa • 3 Temmuz 2006 14:15 • #502985
    Sevmiyorum ya zorla mı? Efsaneymiş metallica da efsane ona kalırsa. Biz en büyüğüz diğerleri boktan deyip saygıdan ve büyüklükten bihaber olduğunu dünyaya kanıtlayan; sitesinde kendi kasedinin britney spears'ı geçmesinden övünçle bahsedip kimi kendine rakip gördüğünü açıklayan ve kendini savaşi tanrısı zanneden bi grup hakkında iyi şeyler düşünmemi bekleme benden! Bence manowar bi halta yaramaz. Daha başkalarına saygı duymayan bi gruba kim olursa olsun saygı duymam...
Bu konunun tüm mesajları