Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metallica neden türkiye ye gelmesin!!!

  • __eUrOnYmOuS__ • 2 Temmuz 2006 23:56 • #502922
    Siz bu işleri bilgisayar başında yazı yazmak kadar kolay sanıyosunuz heralde.. Bu yıl ODTÜ'nün 50. yılı nedeniyle onlara teklif gönderildiği haberi gelmişti.. Metallica'nın cevabı TL olarak trilyonumsu bir şey ve de avrupa turnesinde Türkiye'ye yakın bir yerden geçmekti.. Zaten onlar 4 mü 8 mi ne işte o kadar tırla geziyolar.. Bu tarz adamları getirebilecek kapasitede organizatör de Türkiye'de yok hiç kendinizi yormayın.. Tek ümidim belki cem uzan ya da sedat peker falan bu işe el atar da onlar getirir ya da sabancı, koç vs vs.. yoksa siz unutun bu işleri.. Daha dünkü b.k opeth bile bu sene 35-40 ytl bilet fiyatı istiyosa siz o adamları anca parasını ödeyip rüyanızda görürsünüz..
Bu konunun tüm mesajları