Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metallica neden türkiye ye gelmesin!!!

  • stevevai • 2 Temmuz 2006 12:06 • #502853
    arkadaşlar metallicanın bu yaz avrupa turnesi var ve şu an devam ediyor ama neden takvimde türkiye yok şu sıralar türkiye ye bir çok ünlü grup geliyor niye metallica da getirilmesin. tabi ki bizim yapabilceiğimiz bişey yok fakat ülkemizde biçok organizatör geçinen insan var onlara sesleniyorum metallica ı getirin !!! kaç paraysa verelim izleyelim :)
  • stevevai • 2 Temmuz 2006 12:09 • #502854
    yorumlarınızı bekliyorum :)
  • by_bora • 2 Temmuz 2006 14:24 • #502870
    aynen öyle metallica gelsin insanlar müzik dinlesin biraz... hiç değilse bir kez olsun göreyim :(
  • Holy_Bastard • 2 Temmuz 2006 14:27 • #502871
    Dediklerine katılıyorum :)) Metallica gelsin , ağız tadıyla dinleyelim :))

    Bu forumda gruba b*k atmaya çalışanlar da olacaktır. Kulak asmayın derim ben :))
  • isme gerek yok • 2 Temmuz 2006 14:29 • #502873
    fazla metallica hastası değilim ama gelmesini isterim biraz:))ama çok değil ama gelse sevinirim off çok uzattım yani gelsin:))
  • opethçi kız • 2 Temmuz 2006 14:39 • #502876
    aynen ya gelsin de müzik dinleyelim biraz:))
  • Ktulu • 2 Temmuz 2006 16:36 • #502886
    aa opeth'çi kız :D
  • stevevai • 2 Temmuz 2006 17:27 • #502893
    yani bende bi kez olsun dinlemek istiyorum daha önceki gelişlerinde çok küçüktüm :) şu grup ben dinlemeden ölmesin :))
  • __eUrOnYmOuS__ • 2 Temmuz 2006 23:56 • #502922
    Siz bu işleri bilgisayar başında yazı yazmak kadar kolay sanıyosunuz heralde.. Bu yıl ODTÜ'nün 50. yılı nedeniyle onlara teklif gönderildiği haberi gelmişti.. Metallica'nın cevabı TL olarak trilyonumsu bir şey ve de avrupa turnesinde Türkiye'ye yakın bir yerden geçmekti.. Zaten onlar 4 mü 8 mi ne işte o kadar tırla geziyolar.. Bu tarz adamları getirebilecek kapasitede organizatör de Türkiye'de yok hiç kendinizi yormayın.. Tek ümidim belki cem uzan ya da sedat peker falan bu işe el atar da onlar getirir ya da sabancı, koç vs vs.. yoksa siz unutun bu işleri.. Daha dünkü b.k opeth bile bu sene 35-40 ytl bilet fiyatı istiyosa siz o adamları anca parasını ödeyip rüyanızda görürsünüz..
  • frozenwish • 3 Temmuz 2006 00:27 • #502924
    Aynen, şu grup ben izlemeden ölmesin... dünya gözüyle metallica'nin canlı performansını seyretmek istiyorum. Çalsalar şöyle master of puppets, enter sadman, orion, loverman unforgiven 2 falan oof of