-
arkadaşlar metallicanın bu yaz avrupa turnesi var ve şu an devam ediyor ama neden takvimde türkiye yok şu sıralar türkiye ye bir çok ünlü grup geliyor niye metallica da getirilmesin. tabi ki bizim yapabilceiğimiz bişey yok fakat ülkemizde biçok organizatör geçinen insan var onlara sesleniyorum metallica ı getirin !!! kaç paraysa verelim izleyelim :)
-
yorumlarınızı bekliyorum :)
-
aynen öyle metallica gelsin insanlar müzik dinlesin biraz... hiç değilse bir kez olsun göreyim :(
-
Dediklerine katılıyorum :)) Metallica gelsin , ağız tadıyla dinleyelim :))
Bu forumda gruba b*k atmaya çalışanlar da olacaktır. Kulak asmayın derim ben :))
-
fazla metallica hastası değilim ama gelmesini isterim biraz:))ama çok değil ama gelse sevinirim off çok uzattım yani gelsin:))
-
aynen ya gelsin de müzik dinleyelim biraz:))
-
aa opeth'çi kız :D
-
yani bende bi kez olsun dinlemek istiyorum daha önceki gelişlerinde çok küçüktüm :) şu grup ben dinlemeden ölmesin :))
-
Siz bu işleri bilgisayar başında yazı yazmak kadar kolay sanıyosunuz heralde.. Bu yıl ODTÜ'nün 50. yılı nedeniyle onlara teklif gönderildiği haberi gelmişti.. Metallica'nın cevabı TL olarak trilyonumsu bir şey ve de avrupa turnesinde Türkiye'ye yakın bir yerden geçmekti.. Zaten onlar 4 mü 8 mi ne işte o kadar tırla geziyolar.. Bu tarz adamları getirebilecek kapasitede organizatör de Türkiye'de yok hiç kendinizi yormayın.. Tek ümidim belki cem uzan ya da sedat peker falan bu işe el atar da onlar getirir ya da sabancı, koç vs vs.. yoksa siz unutun bu işleri.. Daha dünkü b.k opeth bile bu sene 35-40 ytl bilet fiyatı istiyosa siz o adamları anca parasını ödeyip rüyanızda görürsünüz..
-
Aynen, şu grup ben izlemeden ölmesin... dünya gözüyle metallica'nin canlı performansını seyretmek istiyorum. Çalsalar şöyle master of puppets, enter sadman, orion, loverman unforgiven 2 falan oof of