Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metallica neden türkiye ye gelmesin!!!

  • the_TW_named • 3 Temmuz 2006 16:05 • #503009
    abi metallicanın gelceği yok ben güney koreye gidiyorum hadi eyvallah :S yaw 3 yıldır üst üste dubline gidiyolar geliverin buraya yormayın beni yaa
  • need_a_cure • 4 Temmuz 2006 01:24 • #503078
    valla japonya da vize istemiyo her yık gidiyorlar :) 2003 Rock am Ring'e 5 million Euro ya çıktıklarını biliyorsunuz herhalde ???
  • amen • 4 Temmuz 2006 13:23 • #503105
    aferim sana genç bu konuda sana katılmamak elde değil, son konuşmadan sonra bişiler öğrenmişsin
  • frozenwish • 4 Temmuz 2006 15:00 • #503107
    eyvallah abim, metallica forever der ellerinden öperim :D
  • foetus • 7 Temmuz 2006 18:45 • #503593
    metallica son haliyle ancak simit satmaya gelir Türkiyeye....
  • Drive-MAN • 7 Temmuz 2006 22:25 • #503620
    dogru dedın
  • Drive-MAN • 7 Temmuz 2006 22:26 • #503621
    abı keske de adamlar gobek yapmıs
  • Noryth Aquanum • 8 Temmuz 2006 00:04 • #503633
    Yaş kaç oldu , amca oldular hepsi.Göbek de yaptılar arada.
    Gelsinler de , Master Of Puppets sonrasında çıkan albümlerden çalınan her şarkıda yumurta atarım , ona göre gelsinler.Bi kutu yumurtayla gelirim.Elektrik çarpar , cozurdarlar.
    Bu arada o değil de , Megadeth'i getirin siz önce organizatörler.
  • Drive-MAN • 8 Temmuz 2006 00:09 • #503637
    abı megadeth ne ya metallıca dan kovulmanın vermıs oldogu ezıklıkle kurulmus ezık otesı bı grup
  • Noryth Aquanum • 8 Temmuz 2006 00:12 • #503638
    Yaşına veriyorum diyeceğim de , yaşıtımsın be arkadaşım.Bu ne yaman çelişki...