Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metallica neden türkiye ye gelmesin!!!

  • Noryth Aquanum • 8 Temmuz 2006 00:04 • #503633
    Yaş kaç oldu , amca oldular hepsi.Göbek de yaptılar arada.
    Gelsinler de , Master Of Puppets sonrasında çıkan albümlerden çalınan her şarkıda yumurta atarım , ona göre gelsinler.Bi kutu yumurtayla gelirim.Elektrik çarpar , cozurdarlar.
    Bu arada o değil de , Megadeth'i getirin siz önce organizatörler.
Bu konunun tüm mesajları