Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sıkıldım muhabbet edecek kimse yokmu forumu

  • isme gerek yok • 3 Temmuz 2006 19:02 • #503026
    ohaaa ve tekrar ohaaaaa ben hayatta 10dan aşağı kalkmam okulun açık olduğu zamanlarda bile 8 kalkarım yani asla ve asla kalkmam 05.15 gibi bi saate



    _____________m_a_d_d_e_s_t__a_n_g_e_l________________
Bu konunun tüm mesajları