-
biri konuşsun şu an 22 üye var yahu
-
hacı naber ya??
-
Zuhahaaaa :))))
-
hahaha sabahın beşinde kim konuşucaktı? o saatte garaja girenler uyurgezerdir :)))
-
05:15 abi ben kaçcıcı rüyamı grüyodum o satte
-
(05:15) o saatte yattım
bırakın da azcık uyuyalım ;)
-
ohaaa ve tekrar ohaaaaa ben hayatta 10dan aşağı kalkmam okulun açık olduğu zamanlarda bile 8 kalkarım yani asla ve asla kalkmam 05.15 gibi bi saate
_____________m_a_d_d_e_s_t__a_n_g_e_l________________
-
hocam,adam belki yatmamıştır :)
-
aşık mısın lem,ben de bazen aşık olunca etrafta konuşcak birilerini ararım,sonra işte rastgele birilerini ararım falan...gelsene taksime,ha işin mi var,tamam o zaman..neyse başka biri,gene işi var,başkası onun da işi..
o zaman işin yoksa sen gel akşama madem,yarın da doğum günüm zaten..
oh sabaha kadar dans iki dene de kız buluruz,takılırız :)
-
ya o zaman daha erken bi vakite yazardı demekki kalkmış...