Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sıkıldım muhabbet edecek kimse yokmu forumu

  • WC • 3 Temmuz 2006 05:15 • #502947
    biri konuşsun şu an 22 üye var yahu
  • bigbooots • 3 Temmuz 2006 07:31 • #502950
    hacı naber ya??
  • Holy_Bastard • 3 Temmuz 2006 10:00 • #502951
    Zuhahaaaa :))))
  • sadecemüzik • 3 Temmuz 2006 12:48 • #502961
    hahaha sabahın beşinde kim konuşucaktı? o saatte garaja girenler uyurgezerdir :)))
  • rock in rio • 3 Temmuz 2006 14:42 • #502993
    05:15 abi ben kaçcıcı rüyamı grüyodum o satte
  • NefesAL • 3 Temmuz 2006 15:26 • #503006
    (05:15) o saatte yattım
    bırakın da azcık uyuyalım ;)
  • isme gerek yok • 3 Temmuz 2006 19:02 • #503026
    ohaaa ve tekrar ohaaaaa ben hayatta 10dan aşağı kalkmam okulun açık olduğu zamanlarda bile 8 kalkarım yani asla ve asla kalkmam 05.15 gibi bi saate



    _____________m_a_d_d_e_s_t__a_n_g_e_l________________
  • SLpLss • 3 Temmuz 2006 19:07 • #503028
    hocam,adam belki yatmamıştır :)
  • ibanetze • 3 Temmuz 2006 19:11 • #503029
    aşık mısın lem,ben de bazen aşık olunca etrafta konuşcak birilerini ararım,sonra işte rastgele birilerini ararım falan...gelsene taksime,ha işin mi var,tamam o zaman..neyse başka biri,gene işi var,başkası onun da işi..

    o zaman işin yoksa sen gel akşama madem,yarın da doğum günüm zaten..

    oh sabaha kadar dans iki dene de kız buluruz,takılırız :)
  • isme gerek yok • 3 Temmuz 2006 19:11 • #503030
    ya o zaman daha erken bi vakite yazardı demekki kalkmış...