Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sıkıldım muhabbet edecek kimse yokmu forumu

  • ibanetze • 3 Temmuz 2006 19:11 • #503029
    aşık mısın lem,ben de bazen aşık olunca etrafta konuşcak birilerini ararım,sonra işte rastgele birilerini ararım falan...gelsene taksime,ha işin mi var,tamam o zaman..neyse başka biri,gene işi var,başkası onun da işi..

    o zaman işin yoksa sen gel akşama madem,yarın da doğum günüm zaten..

    oh sabaha kadar dans iki dene de kız buluruz,takılırız :)
Bu konunun tüm mesajları