aşık mısın lem,ben de bazen aşık olunca etrafta konuşcak birilerini ararım,sonra işte rastgele birilerini ararım falan...gelsene taksime,ha işin mi var,tamam o zaman..neyse başka biri,gene işi var,başkası onun da işi..
o zaman işin yoksa sen gel akşama madem,yarın da doğum günüm zaten..
oh sabaha kadar dans iki dene de kız buluruz,takılırız :)