Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sıkıldım muhabbet edecek kimse yokmu forumu

  • isme gerek yok • 3 Temmuz 2006 19:14 • #503032
    doğum günü çocuğu (bunu okurken umarım bana kızmazsın)doğum günün kutlu olsun....yaş kaç oluyor??
  • ibanetze • 3 Temmuz 2006 19:15 • #503033
    22 olduk şaka maka

    daha dün annemizin kollarında falan,mıh gibi aklımda ilkokul sıraları :o)
  • isme gerek yok • 3 Temmuz 2006 19:20 • #503035
    :))puhahahayyttt:))ağlayacam:))çok duygulu:))


    evet bu kadar gırgır yeter bende bazen öyle diyorum sonra hep aklıma nefret ettiğim hocalar geliyor sonra aklımdan çıkarmak için uğraşıyorum
  • ibanetze • 3 Temmuz 2006 19:30 • #503037
    geçen gün kadıköy'de ortaokuldaki dershane öğretmenimi gördüm,işin garibi dershane bizim zonguldaktaydı :)

    hatta ben tanımadım adamı,hoca dedi "birol naber lem büyümüşsün" falan diye..tabi büyürüm dedim 10 sene geçti aradan nerdeyse

    ama galiba değişmemişim pek :oI
  • SLpLss • 3 Temmuz 2006 19:37 • #503038
    belki o saate kadar oyalanacak bir şeyleri wardı da o saatte canı sıkılmaya başladı...bir şey değil kendimden biliyorum..
  • WC • 3 Temmuz 2006 20:39 • #503051
    ne kalakması uyuyanmı vardıki
  • WC • 3 Temmuz 2006 20:41 • #503052
    nerde senin ev hatunların uyruğu ne =)

    nerey geliyim hacı geliirim valla zaten uyumamıştımda bu günde uyumam üstelik hacı 20 küsür üye vardı ben o forumu yazdığımda
  • foetus • 7 Temmuz 2006 18:49 • #503595
    YOK.