Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sıkıldım muhabbet edecek kimse yokmu forumu

  • ibanetze • 3 Temmuz 2006 19:30 • #503037
    geçen gün kadıköy'de ortaokuldaki dershane öğretmenimi gördüm,işin garibi dershane bizim zonguldaktaydı :)

    hatta ben tanımadım adamı,hoca dedi "birol naber lem büyümüşsün" falan diye..tabi büyürüm dedim 10 sene geçti aradan nerdeyse

    ama galiba değişmemişim pek :oI
Bu konunun tüm mesajları