Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sıkıldım muhabbet edecek kimse yokmu forumu

  • isme gerek yok • 3 Temmuz 2006 19:20 • #503035
    :))puhahahayyttt:))ağlayacam:))çok duygulu:))


    evet bu kadar gırgır yeter bende bazen öyle diyorum sonra hep aklıma nefret ettiğim hocalar geliyor sonra aklımdan çıkarmak için uğraşıyorum
Bu konunun tüm mesajları