Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metal albümü çıkarsam türkiye'de bi allahın kulu alır mı?

  • sadecemüzik • 4 Temmuz 2006 17:46 • #503128
    ama bu ülkede yerli albümler de çok pahalı... insanları korsana ve mp3'e en çok iten bu....bence müzik piyasası korsanı eleştirmeden önce özeleştiri yapmalı... bazı sanatçılar bir ara oldukça düşük fiyata piyasaya sürmüşlerdi albümlerini... biri Zerrin Özer'di galiba... 3 ytl civarındaydı albüm fiyatları... kalkıp meclise çıkartma yapmakla olmuyor...
Bu konunun tüm mesajları