ama bu ülkede yerli albümler de çok pahalı... insanları korsana ve mp3'e en çok iten bu....bence müzik piyasası korsanı eleştirmeden önce özeleştiri yapmalı... bazı sanatçılar bir ara oldukça düşük fiyata piyasaya sürmüşlerdi albümlerini... biri Zerrin Özer'di galiba... 3 ytl civarındaydı albüm fiyatları... kalkıp meclise çıkartma yapmakla olmuyor...